duminică, 28 martie 2010

Scopul acestui blog...

Am început să scriu pe acest blog în urmă cu 4 zile... La început nu credeam că voi fi în stare să scriu ceva interesant şi am început cu o postare în care îmi exprimam întrebările faţă de lumea în care trăim şi încercam să aflu cumva nişte răspunsuri... În aceeaşi zi am postat şi primul meu cântec în limba engleză.

A doua zi am început cu o postare a gândurilor care plutesc în mintea mea, cu scopul de a încerca să-mi adun gândurile pentru a realiza ceva bun şi a aduce o schimbare...

În cea de-a treia zi, simţindu-mă cam singuratic şi deprimat, m-am întâlnit cu un bun prieten în drum spre casă, mi-am recăpătat încrederea şi în aceeaşi seară am realizat o postare referitoare la importanţa prieteniei...

A patra zi a fost pentru mine un val de inspiraţie, ca rezultat al ultimelor zile în care am încercat să reflectez asupra gândurilor şi sentimentelor mele, postările venind una după alta de la sine:
"Sinceritatea şi puterea de a ierta", "Răbdarea..." si "Adevărul contează..."

Am simţit însă că lucrurile nu s-au oprit aici, aşa că ascultând o melodie de dimineaţa am continuat cu o postare despre întrebarea care îmi venea tot mai des în minte şi anume:
"Unde este iubirea?"

Ca o încheiere a acestei zile aş dori să spun că vă mulţumesc tuturor cititorilor mei şi sper că postările mele v-au inspirat în vreun fel şi că veţi continua să citiţi ce voi scrie în zilele ce urmează... Aştept comentariile, părerile, sugestiile şi propunerile dumneavoastră.

Cu toată sinceritatea, Gily...

5 comentarii:

  1. Gily, tine-o tot asa!
    Chiar daca nu am comentat la toate posturile, le-am citit cu placere, mai ales ca si eu imi pun aceleasi intrebari. Nu am putut sa nu remarc tonul optimist, plin de speranta din posturile tale, precum si indemnul spre schimbare pe care sper sa-l citeasca cat mai multi si sa-l urmeze. De aceea iti spun: tine-o tot asa!
    Cu drag, Emilia

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. Apreciez faptul ca unii oameni chiar citesc ceea ce scriu aici...
    O sa-mi pastrez speranta si voi continua cu postari mai interesante in zilele ce urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei Emilia! Du-te şi pe site-ul meu şi comentează şi la mine că sunt prieten cu Gily! http://alydc.wordpress.com !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat de blogul tau intamplator.Esti un copil foarte desptept si BUN.Zic asta pentru ca in lumea asta putini isi mai pun aceste intrebari.Sa gandesti la 15 ani asa inseamna multa intelepciune si o bunatate rar intalnita. Sper ca nu vorbesc acum ca un preot :))) dar chiar asa imi pari .Felicitati!! Keep doing what u're good at

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult pentru aprecieri. O sa continui sa scriu :)
    Mult succes in continuare si tie. Ti-am vizitat de curiozitate site-ul :D

    RăspundețiȘtergere