vineri, 2 aprilie 2010

Pregătiri de plecare...

O zi ca oricare alta... Pierderea timpului cu scopul de a ne bucura de viaţă a fost un adevărat succes... După o zi aşa de obositoare am ajuns în final la partea cea mai grea şi anume pregătirea bagajelor pentru a pleca la munte... Am impresia că această vacanţă de o săptămână este exact ceea ce-mi trebuie, pentru că nimic nu e mai plăcut decât de a petrece o săptămână la munte împreună cu familia, de a te bucura de aerul curat şi de timpul liber pentru a te relaxa şi de a scăpa de praful, stresul şi aglomeraţia din Bucureşti...

Deşi despărţirea de prietenii din Bucureşti pare dificilă, sunt convins că mă pot bucura de aceste zile, că pot renunţa la calculator şi la internet pentru această perioadă minunată... Momentele alături de familie şi rude vor fi de neuitat şi voi încerca să vă ţin la curent cu evenimentele din viaţa mea de îndată ce mă întorc din această vacanţă... Încă o dată vă urez momente cât mai plăcute alături de cei dragi şi o vacanţă plină de împliniri...

Un comentariu:

  1. Iti doresc o vacanta cit mai placuta Virgil impreuna cu familia ta, rudele si toti prietenii.
    Sarbatori Fericite!
    @+

    RăspundețiȘtergere