joi, 1 aprilie 2010

1 Aprilie... O zi ca oricare alta?

Ziua a început cât se poate de neplăcut cu greva celor de la RATB, fiind considerată la început un fel de păcăleală de 1 Aprilie. În final s-a dovedit a fi întradevăr o zi cu un început cât se poate de ciudat. Se pare că angajaţii RATB au fost foarte serioşi în ceea ce priveşte această grevă. Cetăţenii Bucureşteni au fost nevoiţi să meargă pe jos sau să recurgă la alte mijloace de transport cum ar fi metroul sau taxiul pentru a ajunge la locul de muncă...

Acest lucru nu m-a afectat foarte tare, deşi am fost nevoit să iau metroul până la liceu ca să aflu după vreo două ore că pot pleca acasă... Da, se pare că vacanţa a venit întradevăr mai devreme...
Apoi am fost să văd filmul "The spy next door" împreună cu fratele meu şi încă o prietenă la ora 16... După film ne-am petrecut restul timpului în parc, unde ne-am distrat cu activităţi precum: să ascultăm muzică, breakdance, streetdance, parkour, leapşa şi alte activităţi neimportante precum statul în mâini, statul în cap...

În concluzie a fost o zi destul de reuşită şi sperăm că mâine va fi mai bine... În rest îmi pare rău că nu am reuşit să postez ceva interesant azi dar pur şi simplu nu am avut timp, inspiraţie şi sincer nu m-am mai distrat aşa de bine de ceva vreme... Aş vrea să urez tuturor celor care îmi citesc blogul un Paşte fericit şi vacanţă plăcută...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu