marți, 13 aprilie 2010

Mai are vreun rost sa scriu?

Ultimele zile au fost pentru mine un fel de semn de întrebare... Fiecare minut al zilei trecea parcă fără nicio idee. Oare asta a fost tot? Simţeam că trebuie să zic ceva şi ştiam cam ce trebuie să zic... Dar pur şi simplu nu-mi găseam cuvintele potrivite. Mă întrebam oare ce s-a întâmplat cu mine... Căutam acele zile când ideile veneau imediat ce începeam să scriu... Dar ceva mă oprea acum. Încercam oare să fac ceva fără să am vreun scop anume? Simţeam că sunt urmărit de lipsa de inspiraţie... O barieră s-a pus parcă în faţa mea, oprindu-mă din drum, dar ştiam bine că nu mă voi opri aici... Trebuia să încerc să mă eliberez de aceste gânduri şi să caut un rost pentru a scrie, să-mi adun ideile şi să am puterea să trec mai departe...

2 comentarii:

  1. Şi eu am trecut la un moment dat prin ceva,cred eu,asemănător.Dacă ai timp poţi citi:
    http://spiritnocturn.wordpress.com/2010/02/16/iau-o-pauza/
    De asemenea,citeşte comentarille primite.Poate te vor ajuta vreun pic.Numai bine îţi urez!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai un premiu pentru blog
    http://rockeritza96iris.wordpress.com/2010/04/14/leapsa-cu-premiu/

    Take care! :)

    RăspundețiȘtergere