sâmbătă, 29 mai 2010

Gând rătăcitor...

Fac un pas şi încă un pas
Şi mă întreb unde-am ajuns
Mă uit în jur şi caut un răspuns
Dar nimeni nu mă poate auzi

Şi totuşi nu sunt prea departe
Dar gându-mi rătăceşte-n noapte,
Încerc să-mi amintesc unde eram
Unde-am ajuns şi ce vroiam

Caut cuvintele lăsate-n urmă,
Dar nu e nicio rimă ştearsă
Mă dau doi paşi în spate
Şi chipul mi se luminează

Ştiu unde sunt, fără-ndoiala
Dar încă nu ştiu ce m-aşteaptă
Poate părea neaşteptat
Dar am ajuns de unde-am plecat

2 comentarii:

  1. si aici gandurile tale sunt frumoase....
    de multe ori te vei deplasa in cerc, dar mereu vei avansa!
    Nu te grabii, sau grabeste-te incet, ai toata viata inainte, o viata frumoasa.

    Gerry Pacemaker, canta...

    When you walk through a storm
    Hold your head up high
    And don't be afraid of the dark.

    At the end of a storm
    There's a golden sky
    And the sweet silver song of a lark.

    Walk on through the wind,
    Walk on through the rain,
    Though your dreams be tossed and blown...

    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.

    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru apreciere :)
    Nu ma voi grabi ;)

    RăspundețiȘtergere