miercuri, 21 aprilie 2010

O leapşă indiscretă

Astăzi am fost surprins să aflu că am fost provocat la o leapşă interesantă de către Laciu Georgiana-Andreea, una dintre blogaritele a cărui blog m-a fascinat foarte mult datorită postărilor interesante şi pe care aş dori să le puteţi citi şi voi: http://spiritnocturn.wordpress.com/

Pentru că nu e frumos să refuz o asemenea invitaţie de leapşă am decis să răspund următoarelor întrebări:

1.Ai o poreclă?
Da.Porecla mea cunoscută de aproape toţi colegii şi persoanele care mă cunosc este Gily, o poreclă rezultată de la numele meu adevărat, şi anume Virgil, dar pe care o prefer cu plăcere şi mă face să mă simt mai special...

2.Unde locuieşti?
Momentan locuiesc în Bucureşti şi sunt destul de mulţumit de acest lucru

3.Ce înălţime ai?
Ultima dată când m-am măsurat aveam în jur de 1,74

4.Ai o zi onomastică?
Nu. Fac parte din persoanele ce nu au avut norocul să aibă parte de o asemenea zi onomastică :)

5.Cu ce te ocupi?
Datorită vârstei nu lucrez încă în vreun anumit domeniu... Pot să spun că am ca ocupaţie blogaritul, un lucru ce îmi face foarte multă plăcere şi în timpul liber îmi place să dansez, să cânt şi să-mi petrec timpul liber cu prietenii ca orice adolescent.

6.Ai fraţi sau surori?
Da. Am un frate de 12 ani pe nume Paul.

7.Limba maternă?
Limba română

8.Limbi vorbite?
Engleza cât se poate de bine... Franceza aşa şi aşa şi mai ştiu câteva cuvinte în Japoneză. Nu pot spune că m-a pasionat vreodată să învăţ prea multe limbi străine. Sunt mulţumit de situaţia mea actuală.

9.Colecţii?
Nu obişnuiesc să colecţionez lucruri... Şi când mă ocup de aşa ceva nu îmi duc treaba la bun sfârşit :)

10.Număr la pantofi?
Port 40 sau 41 :) Depinde de pantofi...

11.Şcoli absolvite?
Am terminat şcoala nr.52 "Iancului". Momentan sunt elev în clasa a IXa la Colegiul Naţional "Matei Basarab" din Bucureşti...

12.Materia preferată?
Am mai multe materii preferate printre care matematica, logica, informatica, limba engleză, sportul şi restul materiilor dar mai puţin ;)

13.Ce hobby-uri ai?
Hobby-urile mele sunt: muzica, desenul, dansul, scrisul, filmele bune, plimbările în parc şi multe altele...

14.Bani de buzunar?
Pot spune că ştiu bine cum să-mi gestionez banii de buzunar şi nu obişnuiesc să cheltui banii când ştiu că nu am nevoie de anumite lucruri...

15.Dorinţă?
Îmi doresc ca viaţa mea să fie exact cum este acum şi că oricine să se poate bucura de momentele trăite alături de mine...

16.Vise?
Foarte multe, dar încă mă pun pe gânduri anumite întrebări...

17.Număr norocos?
Aici am mai multe: 2,5,7,12

18.Ai vrea să revezi...
Aş vrea să-i revăd pe foştii mei colegi de clasă din şcoala generală, pe doamna dirigintă şi nu în ultimul rând aş vrea să revăd fericirea ce a fost mai demult pe chipurile oamenilor şi o lume în care să existe pace şi înţelegere, dar probabil cer prea mult...

19.Ai animale de casă?
Nu am animale de casă dar aş dori să am...

20.Sentimentul cel mai preţuit?
Sinceritatea, Iubirea, Fericirea, Înţelegerea, Puterea de a ierta

21.Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Prima zi de liceu a fost o zi cu totul şi cu totul specială, deoarece am întâlnit nişte colegi cu care cu greu mă voi putea despărţi în anii ce urmează...

Şi leapşa merge către Andrei si Yuuki

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu